Verzenden / thuis bezorgen

Shoep.nl verstuurt alle bestellingen via PostNL Pakketten (voorheen onder de naam TNT Post).
Voor verzendingen binnen Nederland rekenen we geen verzendkosten.

Zodra we jouw bestelling in orde hebben en deze overdragen aan de bezorgerdienst van PostNL, ontvang je van ons een e-mail. Hierin staat o.a. informatie om het pakketje te kunnen volgen via ‘Track & Trace’.
De bezorger van PostNL zal het pakketje afleveren op het vooraf opgegeven afleveradres. Er dient alleen nog even voor het pakketje getekend te worden.

Mocht er op de dag van bezorging niemand in staat zijn om het pakketje in ontvangst te nemen, dan zal er een tweede bezorgpoging worden gedaan. Indien het pakketje ook tijdens de tweede poging niet kan worden afgeleverd, zal deze naar het postkantoor/afhaalkantoor worden gebracht.
Hier kan je de bestelling binnen een periode van 3 weken afhalen, daarna wordt het pakketje naar ons teruggestuurd. Als je het pakketje gaat ophalen, dien je je te legitimeren.
Winkelmand Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelmand
Mijn Shoep
Vragen? Bel 0416 - 283 702 ma t/m vrij 09.00 - 17.00
E-mail klantenservice@shoep.nl