We hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen hier voor je op een rijtje gezet. Kom je er niet uit? Bel of mail ons, dan helpen wij je verder.
?
Vragen?
Bel 0416 - 283 702ma t/m vrij 09.00 - 17.00 uur
Of mail klantenservice@shoep.nl
Wat zijn de bezorgkosten en de kosten voor het terugsturen? 
Wij vragen geen bezorgkosten en ook geen kosten voor het terugsturen. Je bestelling wordt dus gratis verstuurd. Je kan je bestelling ook weer kosteloos terugsturen indien je het niet wenst te houden.
Wat is de levertijd? 
We streven ernaar om de producten binnen 2 tot 5 werkdagen te leveren. Mocht er om wat voor reden dan ook de levertijd niet gehaald worden, dan krijg je hierover een bericht van ons. Uiteraard doet Shoep.nl zijn best om de bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Wie bezorgt mijn pakketje? 
Shoep.nl verstuurt alle bestellingen via PostNL Pakketten (voorheen onder de naam TNT Post). Voor verzendingen binnen Nederland rekenen we geen verzendkosten. Zodra we jouw bestelling versturen ontvang je van ons een ‘Track & Trace’ link zodat je je pakketje kunt volgen.
Kan ik een pakketje ook terug sturen? 
Bij Shoep.nl hanteren we een zicht- of bedenktermijn van 14 werkdagen na ontvangst. Wil je (een deel van) je bestelling terugsturen, dan kan je gebruik maken van het meegeleverde retourformulier. Retourneren is bij Shoep.nl geheel gratis. Voor meer informatie zie ruilen en retouren
Hoe kan ik mijn bestelling betalen? 
Je kan bij ons een bestelling op verschillende manieren betalen. Indien je een bestelling vooraf (online) wilt betalen, kan je dit doen via iDeal of Creditcard. Je kan er ook voor kiezen om pas na levering te betalen, hier brengen we wel extra kosten voor in rekening.
Wat als ik de dag van de levering niet thuis ben? 
Mocht er op de dag van bezorging niemand in staat zijn om het pakketje in ontvangst te nemen, dan zal er een tweede bezorgpoging worden gedaan. Indien het pakketje ook tijdens de tweede poging niet kan worden afgeleverd, zal deze naar het postkantoor/afhaalkantoor worden gebracht. Hier kan je de bestelling binnen een periode van 3 weken afhalen, daarna wordt het pakketje naar ons teruggestuurd. Als je het pakketje gaat ophalen, dien je je te legitimeren.
Wat zijn Shoeps (kortings spaarpunten)? 
Bij iedere bestelling ontvang je gratis Shoeps. Deze spaarpunten kan je bij een volgende aankoop voor korting verzilveren. Je ontvangt 1 Shoep voor iedere 10 Euro die je op Shoep.nl besteedt. Bij verzilvering is elke Shoep 50 cent waard. Koop je bijvoorbeeld een paar schoenen van 100 euro, dan krijg je 10 Shoeps ter waarde van 5 euro cadeau. De Shoeps worden automatisch in je account (mijn shoep) bijgehouden.
Hoe gaan jullie om met mijn persoonsgegevens? 
Shoep.nl verzamelt enkel de door jouw verstrekte gegevens om je bestellingen uit te kunnen voeren en indien nodig, contact met je op te nemen. Wij verstrekken voor geen enkel doel persoonsgegevens aan derden. Jouw gegevens worden, net als jouw betalingen, volledig beschermd. De wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens, zoals vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door Shoep.nl nageleefd.
Zijn alle getoonde prijzen inclusief BTW? 
Wij houden het graag duidelijk, dus zijn alle prijzen die je op de website ziet inclusief BTW. De BTW wordt wel apart aangegeven op de facturen.
Winkelmand Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelmand
Mijn Shoep
Vragen? Bel 0416 - 283 702 ma t/m vrij 09.00 - 17.00
E-mail klantenservice@shoep.nl