Garantie en klachtenprocedure

Garantie
Op al onze producten geldt de wettelijke garantie volgens de rechten van de consument. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Het is hiervoor raadzaam om je factuur te bewaren zodat je weet bij wie en wanneer je het product hebt gekocht. Eventuele gebreken (bijvoorbeeld materiaal- of productiefouten) worden gerepareerd of er wordt een vervangend paar aangeboden.

Op ritsen geven wij ten minste 2 maanden garantie, van 3e t/m 4e maand vergoeden wij 50% van de reparatiekosten.

Uitgesloten van deze garantie regeling zijn normale gebruiksslijtage en gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik.

Indien je aanspraak wilt maken op de garantie, vragen we je indien mogelijk hier een digitale foto van te maken en deze samen met een beschrijving van de klacht en aankoopgegevens te mailen naar klantenservice@shoep.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen zullen we zo snel mogelijk contact opnemen over de verdere afhandeling.


Klachtenprocedure
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het altijd gebeuren dat er iets niet naar wens is.
Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van je bestelling of een andere klacht over SHOEP, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om een oplossing met je te bespreken. We streven ernaar je klacht binnen 3 werkdagen op te lossen, de totale termijn zal echter nooit langer dan 14 dagen zijn.

Je kan je klacht mailen naar klantenservice@shoep.nl of schriftelijk per post sturen naar:
SHOEP
Tinus van der Sijdestraat 7a
5161 CD Sprang-Capelle

Uiteraard mag je ons ook bellen. Onze klantenservice is bereikbaar op 0416 - 283 702 van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur.


Geschillencommissie
Mocht je klacht niet door Shoep kunnen worden opgelost dan kan er contact opgenomen worden met de geschillencommissie van Thuiswinkel via www.sgc.nl. Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Winkelmand Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelmand
Mijn Shoep
Vragen? Bel 0416 - 283 702 ma t/m vrij 09.00 - 17.00
E-mail klantenservice@shoep.nl